čtvrtek 17. května 2012

Fall in love (1)




Čtvrteční meme z dílny Stormy.
Co je v příspěvku nutností:
- Jméno autora
- Název knihy
- Pár, který mě v dané knize zaujal
- Typ lásky (zakázaná, osudová, nenaplňěná...)
- Proč jsem si tento pár vybrala
- Jaký mám na něj názor a jak bych se cítila na místě hlavní hrdinky

UPOZORNĚNÍ: Pro ty, co knihu ještě nečetli - následující článek by vám mohl naspoilerovat děj.


Autor: Richelle Mead
Název knihy: série Vampýrská akademie
Pár: Rose a Dimitrij
Typ lásky: zakázaná, osudová
Proč jsem si tento pár vybrala: Protože zakázané lásky jsou nejlepší
Můj názor: Rose a Dimitrij jsou zcela samostatná kapitola. Vampýrská akademie má v mém srdci zvláštní místo, protože právě díky ní jsem se seznámila s YA, a tenhle pár k tomu... Rose byla vždycky moje hrdinka, netajia se s tím, co si myslí, když bylo potřeba, rozdávala rány, ale hlavně bránila své přátele do posledního dechu. Dimitrij byl pověstná tichá voda, co břehy mele, a když bylo třeba, uměl Rose pěkně zchladit. Vzhledem k jejich vztahu učitel-žák si k sobě nemohli dovolit cítit nic jiného než respekt, ale od začátku to mezi nimi jiskřilo a já na ně při každé společné scéně v duchu křičela: Tak už se sakra polibte! Jsem moc ráda, jak to s nimi dopadlo, protože tihle dva jsou pro sebe stvoření.




A jaký je váš názor na tenhle pár? Patří mezi vaše oblíbené, nebo jste se ještě s ním ani s tvorbou Richelle Mead nesetkali? Vaše názory mě zajímají :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...