čtvrtek 24. května 2012

Fall in love (2)



Čtvrteční meme z dílny Stormy.
Co je v příspěvku nutností:
- Jméno autora
- Název knihy
- Pár, který mě v dané knize zaujal
- Typ lásky (zakázaná, osudová, nenaplňěná...)
- Proč jsem si tento pár vybrala
- Jaký mám na něj názor a jak bych se cítila na místě hlavní hrdinky

UPOZORNĚNÍ: Pro ty, co knihu ještě nečetli - následující článek by vám mohl naspoilerovat děj.

Autor: Meg Cabot
Název knihy: série Mediátor
Pár: Suze a Jesse
Typ lásky: pozvolná, osudová, hlavně pekelně komplikovaná
Proč jsem si tento pár vybrala: Protože chci mít svého Jesseho
Můj názor: Ti dva byli prostě dokonalý pár. Už jste si asi mohli všimnout, jak moc mám ráda páry-protiklady, proto vás nejspíš nepřekvapí, že zase zmíním, jaká byla Suze prořízlá pusa, co se nebojí žádné rvačky, a Jesse taková ta klidná voda, co břehy mele. S pořádným pekáčem buchet. A sexy jizvou nad obočím. A romantickými zásadami. A že bych dala všechno za to, abych měla taky takového sexy kluka, které by mě oslovoval querida. Ale nesměl by to být duch. Ale zpátky k tématu. Tihle dva překonali spoustu překážek, a nakonec zvládli i tu nejtěžší zkoušku ze všech a já pro ně nejednou uronila nějakou tu slzu. Hvězdný pár mezi YA sériemi! Nejlepší hrdinka ze všech! Nejvíc sexy a romantický kluk ze všech! A jsou spolu! No není to krása? Chci svého vlastního Jesseho 




A jaký je váš názor na tenhle pár? Patří také mezi vaše oblíbené? Vaše názory mě zajímají :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...