čtvrtek 31. května 2012

Fall in love (3)



Čtvrteční meme z dílny Stormy.
Co je v příspěvku nutností:
- Jméno autora
- Název knihy
- Pár, který mě v dané knize zaujal
- Typ lásky (zakázaná, osudová, nenaplňěná...)
- Proč jsem si tento pár vybrala
- Jaký mám na něj názor a jak bych se cítila na místě hlavní hrdinky

UPOZORNĚNÍ: Pro ty, co knihu ještě nečetli - následující článek by vám mohl naspoilerovat děj.


Autor:
 Diana Wynne jonesová
Název knihy: Howlův pohyblivý zámek
Pár: Howl a Sofie
Typ lásky: pozvolná, komická
Proč jsem si tento pár vybrala: Protože to jejich hašteření se prostě zbožňuju
Můj názor: Kdykoliv si na ty dva vzpomenu, musím se smát. No uznejte, narcistický, zbabělý a nepořádný čaroděj, co se dá dohromady s chronicky čistotnou všetečkou, co do všeho strká nos a vyvolává samá nedorozumění? Vždyť to nejde dohromady, říkáte si. Ale jde, vážení, ačkoliv se ti dva se hádali kvůli každým maličkostem, Howl si neustále hrál na chudinku a Sofie ho peskovala jako malé dítě, a přesto se do sebe ti dva zamilovali a zůstali spolu. Myslím, že neznám komičtější ani oblíbenější pár.



A jaký je váš názor na tenhle pár? Patří také mezi vaše oblíbené? Vaše názory mě zajímají :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...