středa 23. května 2012

FATAL ERROR aneb já hlava děravá...


Víte, co je úplně nejlepší? Když si objednáte knihy a poté, co vám přišly, zjistíte, že jste na další polovinu zapomněli... a jdete objednávat znovu  Nuž nevadí, alespoň si tu radost hezky rozdělím...
A mimochodem - jedna z těch knih, co mi včera přišly, je Divergence. Ani nevíte, jak mě svrbí prsty rychle ji popadnout a hned ji přečíst, ale nemůžu! Protože těch knih, co mám buď rozečtených nebo na přečtení čekají už setsakramentsky dlouho, je opravdu hodně. Krucipísek!

Taky se musím pochlubit - včera jsem navázala spolupráci s nakladatelstvím FRAGMENT! Ještě teď se usmívám jako idiot. Mám z toho hroznou radost! Takže jsem se rozhodla, že udělám nějakou tu radost i vám a můžete se už brzy těšit na historicky první giveaway tohoto blogu 

Tak jsem asi sdělila vše, co jsem měla na srdci, a můžu jít objednávat. Možná tu dneska přibude i nová recenze... Ale to ještě uvidím, v jaké budu náladě, a taky jak mi to psaní půjde 

Emily.L

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...