čtvrtek 21. června 2012

Fall in love (6)



Čtvrteční meme z dílny Stormy.
Co je v příspěvku nutností:
- Jméno autora
- Název knihy
- Pár, který mě v dané knize zaujal
- Typ lásky (zakázaná, osudová, nenaplňěná...)
- Proč jsem si tento pár vybrala
- Jaký mám na něj názor a jak bych se cítila na místě hlavní hrdinky

UPOZORNĚNÍ: Pro ty, co knihu ještě nečetli - následující článek by vám mohl naspoilerovat děj.



Autor: Suzanne Collins
Název knihy: Hunger Games - Síla vzdoru
Pár: Finnick a Annie
Typ lásky: pozvolná, osudová, silná
Proč jsem si tento pár vybrala: Protože byli můj nejoblíbenější "vedlejší" pár
Můj názor: Finnicka jsem milovala už od chvíle, kdy nabídl Katniss kostku cukru. Řekla jsem si: jo! Konečně někdo, kdo to trochu rozproudí, nepředvídatelná postava! Protože mi bylo hned jasné, že i když si hraje na neodolatelného svůdce, kterému leží každá ženská u nohou, tak takový nebude. Měla jsem ho o to radši, když se ukázalo, že jsem měla pravdu. Tak chytrý a odvážný! A Annie... jakkoliv ji popisovala Suzanne jako psychicky narušenou, viděla jsem před sebou zdravého člověka, kterého prostě Aréna poznamenala víc než ostatní. A fakt, že by se sexy svůdník zamiloval zrovna do labilní dívky, mi přišel tak sladký a zvláštně smutný... Při scénách, ve kterých se spolu objevili, jsem tajila dech a přijde mi líto, že jich neměli víc.





A jaký je váš názor na tenhle pár? Patří také mezi vaše oblíbené? Vaše názory mě zajímají :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...