neděle 17. června 2012

Hunger Games: Aréna smrti - Hodnocení

Kniha: Hunger Games: Aréna smrti
Autorka: Suzanne Collins
Hodnocení: 10/10




Tentokrát jsem to s výběrem hudby ke čtení neměla nijak těžké. Místo navoleného mixu, který jsem si sestavila pro celou trilogii již při prvním čtení, jsem si k re-readingu pustila soundtrack k filmu. Opět se mi potvrdilo, že se celý soundtrack mimořádně povedl - žádná skladba nepůsobila rušivě, písně ladily k jednotlivým scénám...Perfektní podkreslení, zážitek z knihy byl o to větší a lepší.
Přestože jsem si nakonec nevybrala píseň ze samotného soundtracku,  konečný song je inspirovaný přímo první knihou. Jmenuje se Girl on Fire (Dívka v plamenech) a kdo knihu opravdu četl, pozná z názvu přezdívku Katniss. Text písně - ačkoliv to není řečeno - je takovým Peetovým vyznáním Katniss. Musím říct, že jsem si skladbu zamilovala již při prvním poslechu a také se pochlubím, že jsem jí nakazila i pár přátel. Mission complete! A teď si ji poslechněte vy sami :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...