pondělí 11. června 2012

Top týdne (5): Největší potvory



Toto pondělní meme má na svědomí Luu. Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Jak už jsem zmínila v minulém příspěvku do tohoto meme, začala jsem poněkud později než většina blogerů, tudíž jsem pozadu.
Týden se s týdnem sešel a máme tady další TOPku, tentokrát na téma Největší potvory.
PS: Opět upozorňuji, že čísla jsou pouze pro orientaci a neznačí pořadí.


1. Prezidentka Coinová (The Hunger Games - Síla Vzdoru)
Mrcha jak se patří! U knihy jsem se vztekala a kdybych měla tu možnost, zašktrila bych ji vlastníma rukama. Když ji Katniss konečně zastřelila, jásala jsem radostí. To ti patří, ty potvoro!









2. Dolores Umbridge (Harry Potter)
Tak tahle ženská mi pila krev kdykoliv se objevila na scéně. Už jenom ty růžové kostýmky a kočky, brr...














3. María de Silva (Mediátor)
Tahle holka prostě musela dostat to, co chtěla, a bylo jí jedno, jak toho dosáhne. Jak nakonec skončila, si zasloužila, já bych ji ale ještě aspoň hodinu vláčela po zemi za vlasy, grr!














4. Taša Ozera (Vampýrská akademie)
Jaks mohla, Tašo?! A já ti tak věřila... Bezesporu ta největší mrcha. Nejen že podvádí a lže, ona i klame své přátele, podráží je a zabíjí!














5. Alison DiLaurentis (Roztomilé malé lhářky)
Tedy řeknu vám, Alison bych za kamarádku mít nechtěla... Nejen že vám bude neustále srážet sebevědomí, ale žádné vaše tajemství u ní není v bezpečí...















6. Avery (Vampýrská akademie)
Kamarádka, pro kterou by každý zabíjel, co? Nebo možná kamarádka, která zabije vás. Mrcha jedna, nevycválaná, drzá!












7. Katherine (Upíří deníky)
Tahle holka je tak trochu mimo. Někdo by jí měl vysvětlit, že svést dva bratry a pak je proměnit v upíry, aby s nimi mohla být až do skonání světa, je sice hezký plán, ve výsledku ale fungovat nebude.










8. Bellatrix LeStrange (Harry Potter)
Ona není jen potvora, ona je šílená potvora! Tedy řeknu vám, že té bych se do rukou dostat nechtěla... Ale musím říct, že ve filmu ji v podání geniální Heleny Bonham Carter miluju.












9. Hledačka (Hostitel)
Stačilo jediné slovo, co vypustila z pusy, abych začala vzteky skřípat zuby. Copak proboha nemohla nechat Wandu/Melanii na pokoji?!













10. Královna Jadis (Letopisy Narnie)
Schovává se za pěknou tvářičku a cukrátka a přitom to není nic jiného než krutá a chladnokrevná mrcha. A jde z ní opravdu strach.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...