pondělí 16. července 2012

Co se posbíralo z hlubin mého počítače.

Opravdu, opravdu bych už měla název téhle rubriky přejmenovat! Ale jsem tak líná... No, každopádně, tak jsem bloudila ve složkách, co v počítači mám, a divili byste se, co jsem všechno našla! Takže dnešní článek bude taková směska toho nejzajímavějšího, co na mě můj počítač vyplivl. Tadá!
 
Ach, něco takového bych si taky přála...

Pokud jste četli mé dnešní Top týdne, pak víte, že pátou položkou na seznamu byla dvojice Artemis a Myrta  a že ačkoliv nejsou přísně vzato pár, mají v šesté knize jednu scénu, ze které jsem málem umřela. Tak... tady ta scéna je:

Tchaj-wanská verze obálky k Výjimečné od Kristin Cashore. No, ačkoliv mi ke knize nijak moc nesedí, má něco do sebe.

Loki... stejně ho mám ráda. Takovým tím způsobem, jakým máme my holky vždycky rády záporáky. A taky proto, že očividně preferuje zelenou. Green´s on!

Musím se smát :D

Něco z anime (kterým jsem posedlá, mimochodem):



To jediné, co mi stačí:

A taky má každodenní rutina:

Na AnimeFest do Brna jezdí samí kreativní lidé, kteří mají možnost vyřádit se na nástěnkách a stolech. A já bych si přála umět kreslit alespoň z poloviny tak dobře.

Mimochodem na AF jsem byla a nějakému umělci jsem zřejmě připadala natolik zajímavá, že mě zvěčnil. Juchů!

A když už jsme u toho AF a mé sdílnosti, co se týče odhalování fotek s mou šerednou maličkostí (žádná přehnaná skromnost, ale prostý fakt)...Tak tady je fotka s mým dvojčetem:

A s někým, koho jsem si chtěla odvézt domů:

Tak a teď mi můžete pořádně vynadat za hrozně dlouhý článek a za to, jak jsem na sebe proboha mohla navléct tak příšerný kostým a co to je za dnešní mládež....
Mimochodem, příští Na téma se ponese ve stylu fantasy!

4 komentáře:

  1. Jíst, spát a číst to mi k životu taky stačí :D Ještě možná filmy a tancování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přidávám ještě zvířata, bez těch bych nepřežila :) a peprmintový čaj!! mňam!
      Jinak super obrázky! :)

      Vymazat
  2. Při "Něco z anime" mi naskočil v hlavě ten cosplay, cos mi včera posílala.^^ :D
    Každopádně, v "Eat, sleep, read" postrádám pár věcí, resp. podstatných jmen: Anime, coffee, tea, blog.... Ale jinak se mi to líbí a je to dost výstižné^^
    By the way, seklo ti to. A to nehorázně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo.... tak si uděláme vlastní trička, na která rozšíříme seznam :D Domó arigató! ^^

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...