pátek 27. července 2012

Něco (málo) Hunger Games.

Sedím si tak za počítačem, píšu si se ségrou... no jasně, já mám ségru! A není jí nikdo jiný než Annie z The Booklanders. Se kterou máme mimochodem kromě jména společné snad všechno a kterou mimochodem bezevšeho zbožňuju! No ale... píšu si tak se ségrou a mluvíme o Hunger Games... A tak jsem si řekla, nebudeme ty Hladové hry zanedbávat! Takže tady máte pár obrázků, co jsem vyloudila z počítače :)

První a poslední věta každé knihy.


Tak a víte, proč je jediná Prim barevná? Protože všichni ostatní jsou mrtví. A víte, proč má překříženou jednu ruku? Protože je jednou rukou v hrobě.






Neeeee, vůbec se mi málem nezastavilo srdce...

A mimochodem, další várka bude zítra, tentokrát v trochu veselejším duchu.

2 komentáře:

  1. Já tě taky zbožňuju, dvojčátko moje ♥. Jen by mě zajímalo, kterej blb zařídil, že teď nesedíme v jednom pokoji nebo aspoň v jednom domě, ale jsme od sebe x kiláků... :||
    Prim je jednou rukou v hrobě?!!? Uááá, co se stane, co se staneee?!
    Všechny jsou svým způsobem dokonalé, ale ten poslední obrázek... No, ještě chvilku na to koukat a slzička by ukápla :'/ Vlastně všechny scénky s losováním na Den sklizně jsou hrozně dojemný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřeknu neřeknu neřeknu! :D Jen čti.
      Hele ale mohlo být hůř, jedna z nás mohla bydlet v Praze nebo až za Prahou... Takhle to k sobě máme jen hoďku vlakem! :)
      Mně i slzička ukápla... a furt na to koukám, asi se ráda týrám :/

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...