pondělí 2. července 2012

Nesnesitelné vedro => potřebuju umřít!

No ano, vedra jsou tak neskutečně ubíjející, že začínám dobrovolně volat po smrti. Nebo alespoň po vaně plné ledu. Ne, opravdu, 38 stupňů? To jako myslíte vážně?! Ven jdu, jen když opravdu musím, nic se mi nechce, navíc blog (jak jste si jistě všimli) začíná pomalu, ale jistě chcípat. Počítač je totiž v pokoji, což je nejvyhřátější místnost v bytě. Celý den na jeho stěnu praží slunce a ani zatažené záclony a puštěný ventilátor nic nezmůžou. Většinu času tedy trávím v obýváku a k počítači si sednu až k večeru, kdy je v pokoji jakž takž snesitelně, ale zase na něm neudělám tolik práce, že jo.

Jinak, dneska jsem dočetla Erilian. Fajn kniha, i když podruhé ji asi číst nebudu. Zítra jdu zase na brigádu (11 hodin v kuse u friťáků, bože stůj při mně), takže recenze přibude pozítří, kdy doženu i resty v podobě Týdne s knihou a Měsíční chvástačky, a taky sepíšu včerejší Top týdne, ať nejsem pozadu, nechci vynechávat ani přeskakovat (jsem to ale svědomitá, že?).
Kromě toho jsem se dneska pustila do čtení Pod nekonečnou oblohou, kterou mi zaslalo nakladatelství Knižní klub - ještě jednou mu moc děkuji. Musím se teda přiznat, že zatím nic moc, je to na mě příliš sci-fi a občas mi dělá problém si některé ty technické vymoženosti představit, jak vůbec fungují. Hlavní hrdinka mi zatím k srdci taky moc nepřirostla, ale uvidíme, koneckonců jsem zatím jen na nějaké sté stránce.

Pokud jste si všimli nebo dokonce hlasovali, skončila anketa v rámci Knižního kreslení, takže zítra ráno sepíšeme s Nikem článek a vy se můžete těšit na všechny informace, které potřebujete k tomu, abyste se mohli pustit do kreslení :) (Prozradím vám ale, že vyhrála Divergence).

A pokud se opravdu překonám, tak vám ještě zítra večer, než půjdu spát, přidám nějaký tematický článek :) Naposledy to byly netradiční knihovny, co by vás tak zajímalo teď? :)

A nakonec, víte, jak asi vypadá bouřka z pohledu z letadla? Ne? Tak to za pár vteřin zjistíte ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...