pondělí 6. srpna 2012

Top týdne (12): Nejpřitažlivější obálky



Toto pondělní meme má na svědomí Luu. Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Jak už jsem zmínila v minulém příspěvku do tohoto meme, začala jsem poněkud později než většina blogerů, tudíž jsem pozadu.
Dnes se moc rozkecávat nebudu, snad jen řeknu, že vybrat ty nejhezčí obálky bylo vážně těžké. Trošku jsem si to ulehčila - vybírala jsem jen z těch českých. a jaké že jsem nakonec vybrala?

1. Loď mezi hvězdami
Jen se na ni podívejte! Nemám ráda fialovou, ani moc nefandím růžové, ale koukněte se na ni. Tuhle obálku nejde nemilovat! Kromě barevného provedení se mi líbí i font písma a tváře na obálce, které také vypadají zajímavě.
2. Banka těl: Mladší
Modelka na obálce je sice taková dětská (což má zřejmě symbolizovat Mladší, o kterých první díl bude), ale moc hezká. Líbí se mi, že je až na oči celá bílá. To tmavší oko ji propůjčuje lidskost a v celé tváři nepůsobí nijak rušivě. Modré oko nás však nutí zamýšlet se, co znamená. A navíc hezky koresponduje se zbytkem obálky, která je na hřbetu knihy a na zadní straně celá modré. Moc hezké.
3.  Rezistence
Obálka prvního dílu se mi sice moc líbí, ale obálku toho druhého nepřekoná (možná jsem trochu ovlivněná tím, že miluju zelenou). Je sice pravda, že obálka první knihy je barevně výraznější, myslím si ale, že obálka druhého působí více uceleněji.


4. Luxus
Tak tady asi mluvíme spíše o holkách, které obálka určitě zaujme na první pohled. Ty šaty! A taky modelka na obálce je moc hezká. Sice mi moc nesedí font písma, který poněkud zakrývá samotnou modelku - i když chápu, že chtěli ukázat co nejvíce z šatů, kde by navíc název knihy zanikal -, je ale pěkné, jak si s ním poradili a nechali kudrlinku na konci L, aby orámovala tvář modelky.
5. Zavržený
Moc se mi líbí, jak je obálka barevně laděná do černé a šedé, kde o to výrazněji vystupují rudá pírka. Velice povedené. A navíc - já anděly můžu. Padlé o to ví. A o to víc sexy padlé anděly. Krása!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...