pondělí 27. srpna 2012

Top týdne (14): Knihy, na které nikdy není čas



Toto pondělní meme má na svědomí Luu. Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Duh. Na spoustu knih není čas! Tohle bylo opravdu těžké, mmm... ale přesto jsem nějaké vybrala, jako vždy :)



1. Znovuzrození dračího oka (Alison Goodman)
Tuhle knihu mám doma už skoro dva roky a pořád se k ní nemůžu dostat. Jasně, rozečetla jsem ji... ale skončila asi na 50té stránce. A dál ani ťuk.
2. Levá ruka boží (Paul Hoffman)
No tak mě umlaťte, no.
3.  Velikost L (Meg Cabot)
Stejný případ, jako u Rona. Rozečetla a nedočetla. Což je o to divnější, že knihy od Meg miluju.
4. Modrá krev (Mellisa De La Cruz)
První díl jsem měla z knihovny půjčený už 4x. A vždycky jsem přečetla jen první kapitolu. Achjo.
5. Oškliví (Scott Westerfeld)
Na tuhle sérii čtu jen samou chválu, ale prostě... nějak na ni pořád není čas.

2 komentáře:

  1. Já mám úplně stejně toho Eona :D Vždycky když hledám co číst dál, kouknu na tuhle knížku a...odložím ji na později :)

    OdpovědětVymazat
  2. Eon je skvělá knížka, ale než jsem se k ní dokopala taky to trvalo. Pokud se prokousáte prvním dílem, tak doporučuji ten druhý, který mi příjde čtivější (přece jenom svět Eona už znáte z předešlého dílu) a autorka se postaral o docela zajímavý závěr.
    Oškliví od Scotta Westerfielda na mě též hledí z poličky, ale ta kniha mě aktuálně vůbec neláká. Snad někdy na ni bude nálada...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...