sobota 15. prosince 2012

On My Wishlist (12)


Týdenní meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které byste si přáli mít doma. Může jít o knihy, které právě vychází, vyšly nebo teprve vyjdou.

Zlodějka knih - Markus Zusak

Na tuto knihu jsem slyšela jen samou chválu, a aby taky ne - ještě jsem ji nečetla a už jsem si ji zamilovala. Už jenom ta obálka! A ke všemu je uvnitř knihy vyprávěn příběh samotnou smrtí? Téma druhé světové války? Opravdu se nemůžu dočkat, až si tuto knihu přečtu.


3 komentáře:

  1. Tuto knížku bych si taky moc ráda přečetla :))

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučuji si jí přečíst co nejdříve :-) Tak strašně dlouho jsem si jí chtěla přečíst a nakonec jí pak dlouho odkládala, protože přece jen druhá světová není žádné líbivé téma a to byla chyba. Nyní je to moje srdcová knížka a doporučuji ji každému na potkání. Je to nejlepší kniha, kterou jsem letos přečetla.

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jsi mi připomněla, že už jí mám asi dva měsíce vyúůjčenou z knihovny a pořád jsem ani nezačla. Sice není nejtenčí, ale slyším na ní samou chválu. Musím se do ní pustit co nejdřív. Nejlíp do Vánoc, protože pak budu mít v knihovně skvosty jako Delirium, Nadpozemskou, Rezistenci nebo Milion sluncí a k téhle knize se dostanu při mém tempu až někdy v březnu. A knihovnice ze mě bude nadšená :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...