pátek 15. února 2013

I´m obsessed with... (9)


Meme z mé dílny, které se bude na blogu objevovat každý pátek. Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.


Přátelé - knižní blogeři
Dneska mě zase chytla sentimentoška. Jako sentimentalita, chápete? Nevermind. Původně jsem chtěla napsat o Percym, ale vždyť vy všichni už dávno víte, jak tohle své miminko miluju, takže týden nebo dva na příspěvku o něm nic nezmění. Pak mě napadlo, že bych mohla napsat o tom výtečném salátu, který je vlastně  stejně tak dobrý, jako je jednoduchý. A pak mě napadlo něco úplně jiného. Protože sentimentoška, chápeme.
Knižní blogeři. Je až neuvěřitelné, jak mi někteří z vás dokázali přirůst k srdci. Chcete seznam? Máte ho mít! 
Niklaus. To je prostě zlato. Myslím, že není jediný den, kdy bychom si nepsali. Ze všech knižních blogerů ho taky znám nejdéle, nejvíce. Fňuk (toho si nevšímejte, to je ta sentimentoška). Mám tě ráda, zlato!
Vendea. Řeknu jen jedno - Vendelín! :D
Rodaw. Kámo! Tvoje vlasy! :D A všechno. Ty celá. Jsi báječná! A jednou se nám to stejně povede a všichni budou zírat (ty víš, co myslím) :D :)
Filip. Yep! Jasný, technicky vzato se známe teprve od včerejška :D Ale stejně jsi skvělý :) A bacha na strašidla! :D

Jej, vy jste "jenom" 4? Ale vydáte za 40! :D A mám vás ráda. Ňuňuňu! 

1 komentář:

  1. :-**
    Nejlepší!!
    Knižní sraz byl skvělej, včerejšek byl skvělej, každý den s Vámi je skvělý!!! Díky za to, že Vás mám :o))
    A Ty kámo.. K tomu můžu napsat jenom jedno: TVOJE vlasy!! :D
    + ano, podaří.. od zítřka na tom makám, jako fakt!! :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...