pátek 15. března 2013

I´m obsessed with... (12)



Meme z mé dílny, které se bude na blogu objevovat každý pátek. Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.


Snídaně u Tiffanyho // Moon River // Audrey Hepburn

Tak, tentokrát trochu jinak. Do dnešního meme jsem spojila hned tři věci, které spolu souvisí, protože - uznejte sami - rozdělit je a dát je do tří samostatných příspěvků by byl hřích. A tak teď můžete vědět, že mou další obsesí je film Snídaně u Tiffanyho, úžasná, krásná a talentovaná herečka Audrey Hepburn a ústřední píseň k filmu Moon River, kterou Audrey ve filmu také zazpívala.
To vám bylo tak. Jednou jsem byla u kamarádky a ta zmínila tenhle film. Když mi dostatečně vynadala, že jsem ho ještě neviděla, film pustila. Ach bože, byla jsem ztracená už při úvodních titulcích. Nedokážu si představit v roli Holly kohokoliv jiného. Miluju Audreyiny filmy, ačkoliv nejvíce mám samozřejmě ráda právě Snídani. Hned po ní My Fair Lady a Prázdniny v Římě, ale o nich až v dalším příspěvku :)

Mimochodem Audrey byla také výjimečný a dobrý člověk. Věnovala se práci pro hladovějící děti a stala se velvyslancem dobré vůle UNICEF. A i když pomineme toto všechno - Audrey byla (a vlastně stále je!) ztělesněním pravé krásy. 





Krásná i v pozdním věku. No řekněte, kdo vypadá takhle nádherně i bez tuny líčidel?






Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...