úterý 2. dubna 2013

Měsíční chvástačka: březen 2013


Měsíční meme hostované Judit. Jedná se o výčet knih, které jste daný měsíc získali, ať už to byly knihy koupené, darované, vyhrané či recenzní výtisky. 

Hm... je mi to maličko trapné... ale ačkoliv je březen Měsíc knihy, tak já si žádnou knihu nekoupila *v panice si škube vlasy*. Nechápu, jak je to možné... ok, nebudu vám lhát, vím to - prostě jsem se pustila do knih, které mi už celou věčnost leží na poličce, a zařekla jsem se, že si žádnou knihu nepořídím, dokud je nepřečtu. To jsem ještě nevěděla, jaký bič jsem si na sebe upletla. Tak to vezmem šupem, ano? A moc mě nesuďte, prosím.

Všechny  pohromadě:



Knihy, které jsem si koupila:
*Stydí se. Strašně moc se stydí*


Knihy, které jsem dostala:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeehm.

Knihy, které jsem vyhrála:
Nic. Fňuk.


Knihy, které jsem si vyžádala ke zrecenzování:



Alespoň tady něco je!
Měděný jezdec je bichlička recenzní výtisk od Knižního klubu. Jsem na strašně 123 a neskutečně mě to emočně ždímá! Řádné čtení ale budu muset něchat až po víkendu, protože teď pilně studuju na přijímačky. Ale potřebuju ji číst! potřebuju! Mimochodem už jsem si zvykla i na tu "modelku" - nepřipadá mi tak strašná. Vlastně jsem si tu obálku celkem zamilovala...
Krásná katastrofa je recenzák od Fortuny Libri. Knihu už jsem přečetla a na blogu najdete recenzi.
Boj o trůn je také recenzní výtisk od Fortuny Libri, který mám již přečtený a chystám recenzi.


A máme tady recenzní výtisky od Fragmentu! Bohové Olympu: Znamená Athény nečtu, bojím se... takže je má momentálně rozečtené bratr.
Nepřítel mého nepřítele ještě taky není ani rozečtený, stejně tak Mezi nebem a zemí: Setkání s duchem a Lovkyně snů: Osudové rozhodnutí. Temné vize: Vášeň jsem již přečetla a chystám recenzi :)

Všem zmíněným nakladatelstvím samozřejmě moc děkuji.
A co vy, jaký byl váš Měsíc knihy? Doufám, že o mnoho lepší, než ten můj! :D

13 komentářů:

  1. Temné vízie 3 som si vypýtala aj ja ;) a závidím (hrozne moc) krásnu katastrofu. a vlastne aj boj o tron, kedze zachviľu budem mať Dedičku a prímerie, tak to chcem pohromade ;) inak, krásne kúsky sú všetky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásnou katastrofu doporučuju z téhle hromádky snad nejvíc :) Ta kniha je vážně síla!

      Vymazat
  2. Úžasné knížky!! Nejvíc mě zaujal Měděný jezdec, budu se těšit na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sbírka :) Mězi nebem a zemí je strašně krásný, včera jsem ho dočetla :) A Bohové Olympu musím mít :3

    OdpovědětVymazat
  4. Vyžádala sis skvělé knihy :) kéž bych také spolupracovala s nějakým nakladatelstvím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to žádná věda, stačí mít blog a chuť psát :)

      Vymazat
  5. delas dobre :-) take nejdriv doctu vsechny knizky a pak nakupuju haldu novou pak se ti to tam zbytecne hromadi a zjistujes ze mas knihu rok doma a jeste ses k ní nedostala ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! některé knihy i dva roky... je to zlo!

      Vymazat
  6. Skvělé kousky :).. Boj o trůn, Měděného jezdce a Krásnou katastrofu chci též :)

    OdpovědětVymazat
  7. No mesiac kníh a ja som prečítala len tri knihy, čiže nič moc :/ Samé úžasné knihy si dostala na zrecenzovanie :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...