pondělí 17. června 2013

Měsíční chvástačka: duben + květen 2013


Měsíční meme hostované Judit. Jedná se o výčet knih, které jste daný měsíc získali, ať už to byly knihy koupené, darované, vyhrané či recenzní výtisky. 

Oukej, tak to zase berem za dva měsíce. Protože maturita. A málo času. A stejně toho není moc, když je to za dva měsíce, stydím se. Ale za červen se polepším, už se mi to jaksi hromadí :D

Všechny  pohromadě:




Knihy, které jsem si koupila:

Jen jedna, ale vydá za deset takových. Tahle kniha mě chytla za srdce, stále jsem ji nedočetla, ačkoliv je malinká, protože si každou větu řádně vychutnávám. Jsem neskutečně ráda, že ji mám doma!


Knihy, které jsem dostala:
Je to neuvěřitelné, ale je to tak! Emily něco dostala! Konkrétně je to Jestli zůstanu od božské Rodaw, když jsme byly na našem prvním rande :D

Knihy, které jsem vyhrála:
Nic. Fňuk.


Knihy, které jsem si vyžádala ke zrecenzování:


Taaaaak jo. Menu pro vysoké podpatky je RC od Martinusu, ze kterého snad brzy něco uvařím, a hned poté napíšu recenzi.
Cesta věčnou nocí (s jejíž obálkou se stále nemůžu smířit) je Rc od Knižního klubu. Knihu jsem zhltla za 2 dny a i když se kvalitou nemůže ani zdaleka rovnat prvnímu dílu, stejně stojí za přečtení. Recenze bude už brzy (snad zítra, pokud Bůh dá).
Myši jsou RC od Knihcentra, recenzi mám rozepsanou a řeknu vám - to byla jízda!
A nakonec Oheň, RC od Fortuny Libri, na který se sice moc těším, ale pořád se k němu nějak nemůžu dohrabat. Snad o víkendu.

Tak to by bylo. A co pěkného jste dostali vy? Třeba za maturitu (pokud už ji máte za sebou)? :) Já si na svůj dárek musím ještě počkat :D Tak uvidím, ale na knihu moc nevsázím, jak znám naše :D

3 komentáře:

  1. Jestli zůstanu jsem četla. Je to krásná kniha. :) Jinak máš moc pěkné přírůstky v knihovničce. :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Oheň i Cestu věčnou nocí chci :), jen si tedy ještě musím koupit první díly :D

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku Jestli zůstanu ti závidím :) také si jí moc chci přečíst :)) snad jí někde seženu!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...