čtvrtek 14. června 2012

Fall in love (5)



Čtvrteční meme z dílny Stormy.
Co je v příspěvku nutností:
- Jméno autora
- Název knihy
- Pár, který mě v dané knize zaujal
- Typ lásky (zakázaná, osudová, nenaplňěná...)
- Proč jsem si tento pár vybrala
- Jaký mám na něj názor a jak bych se cítila na místě hlavní hrdinky

UPOZORNĚNÍ: Pro ty, co knihu ještě nečetli - následující článek by vám mohl naspoilerovat děj.


Autor: Veronica Roth
Název knihy: Divergence
Pár: Čtyřka a Tris
Typ lásky: pozvolná, osudová
Proč jsem si tento pár vybrala: Protože Čtyřka
Můj názor: Na Tris jsem si popravdě zvykala mnohem déle, než na Čtyřku. Ráda bych řekla, že jsem ho měla hned přečteného, ale neřeknu, protože to není pravda. Neměla jsem ho hned přečteného, zato mi však nebrnkal na nervy tak jako Tris, nad jejímž chováním jsem kolikrát nechápavě kroutila hlavou. Když ale ti dva začali tvořit pár a Tris si vzala k srdci pár jeho opravdu dobrých rad...No, pořád nemůžu říct, že by se zbavila všech svých chyb, ale v rámci páru ji žeru. Tris a Čtyřka patří mezi mé nejoblíbenější páry, jsou neuvěřitelní, skvělí. Dokonce mám jejich fanArt na ploše mobilu! A to nemluvím o Čtyřkovi, kterého bych brala hned domů. Heh





A jaký je váš názor na tenhle pár? Patří také mezi vaše oblíbené? Vaše názory mě zajímají :)

3 komentáře:

  1. Protože Čtyřka, hehe. :D Ale pěkně řečeno^^
    Jinak doufám, že se tu na blogspotu dobře usadíš a bude ti vyhovovat víc... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Týchto dvoch MILUJEM!^^" A Triss mi bola sympatická aj ako hrdinka, v prvej časti...:D

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně mi tohle dílko připomnělo Hladové hry, ale po čase jsem si zvykla a příběh mě uchvátil. Jen mě zarazilo, jaké mrchy, dá-li se to tak říct, udělali z frakce Sečtělých. Vím, že vědění znamená moc, ale že by se takovýmhle způsobem zvrhlo jako v Divergence. Nu, doufám, že pokračování bude co nejdřív, ten konec je na zabití. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...