pondělí 4. června 2012

Měsíční chvástačka: květen 2012



Měsíční meme hostované Judit. Jedná se o výčet knih, které jste daný měsíc získali, ať už to byly knihy koupené, darované, vyhrané či recenzní výtisky.

Tak je tu první měsíční chvástačka tohoto blogu. Slibovala jsem video, ale jsem lemra líná, takže se protentokrát musíte smířit jen s fotkami.
Květen byl na knihy nevídaně štědrý. Snad za to může fakt, že jsem měla narozeniny nebo mám kouzelnou peněženku  Nebyl ale jen výjimečný, co se týče knih. V květnu začal blog konečně fungovat, navázala jsem svou první spolupráci s nakladatelství Fragment, a také se konala autogramiáda Patricie Briggs v Brně, na které jsem samozřejmě nemohla chybět (pokud vás zajímá, jak probíhala, zjistíte to tady). V květnu se také udála autogramiáda Christophera Paoliniho v Praze a Svět knihy, taktéž v Praze. Na obou těchto událostech jsem bohužel chyběla, doufám ale, že to příští rok napravím a na Svět knihy se vydám .
A teď se přesuneme k výčtu knih:
Všechny pohromadě:

Lepší pohled na obálky:

Knihy, které jsem si koupila:

Wow! Nějak marně si pokouším vzpomenout, kdy naposledy jsem si kouila tolik knih. Rodiče totiž zastávají názor, že kapesné dostávám na všechno, co potřebuju. Nějak se nepozastavují nad tím, jak s tím malým obnosem, co na měsíc dostávám, pokryju náklady na oblečení, knihy, jídlo, kosmetiku a tak dále. Takže je šidím kde se dá a šetřím na jídle ve škole .
Strašně ráda bych řekla: ,,Největší radost jsem měla z knihy...", ale to prostě nejde. Radost mám úplně ze všech, a to takovou, že kdybych se o ně tak nebála, spala bych s nimi klidně i v posteli. Divergence byla jasná věc, knihu, o které všichni tak nadšeně mluví, musím mít doma! A nezklamala, jsem z ní nadšená stejně jako všichni ostatní.
Polibek pro Annu jsem si objednala ani nevím proč, koneckonců, pokud jste četli mou recenzi, pak víte, že dívčí romány moc nemusím. Ale tohle bylo FE-NO-ME-NÁL-NÍ! Pořád mám nutkání alespoň koukat na tu obálku a doba, kdy měla knížku půjčenou kamarádka, bylo to největší utrpení .
Na Vlny zmítané smrtí jsem značně netrpělivě čekala už od chvíle, kdy jsem dočetla první díl, Les rukou a zubů. Druhý díl je mnohem lepší než ten první a když mi dnes z Mladé Fronty odepsali, že přibližné vydání závěrečného třetího dílu je naplánováno na druhé pololetí, ale nic není jisté, myslela jsem, že umřu. Inu, vypadá to tak, že ke konci roku se můžeme těšit hned na dvě očekávané knihy - třetí díl této zombie dystopie a Insurgent, který nakladatelství plánuje na říjen tohoto roku.
Štvanici jsem musela mít doma už jen kvůli podpisu Patty. Momentálně je to nejcennější kousek v mé knihovně!
A nakonec, co se týká Andělů noci... Inu, očekávala jsem zombie masakr a dostalo se mi naprosto něčeho jiného, úžasného, skvělého! Knihu jsem "zhltla" za jediné odpoledne a nemůžu se dočkat druhého dílu.

Knihy, které jsem dostala:
Bohužel, tahle kolonka tento měsíc zůstává prázdná.

Knihy, které jsem vyhrála:
Ha ha ha 

Knihy, které jsem si vyžádala ke zrecenzování:

Temné vize byly opravdovým překvapením. Proč, to se brzy dozvíte - oba dva díly už mám totiž přečtené a v průběhu zítřka a pozítří můžete očekávat recenze na oba dva díly.
Na Hunger Games se musím zase psychicky připravit, protože to je ždímačka jak prase . Ale recenze na všechny tři díly můžete na blogu taktéž očekávat v nejbližších 3 týdnech. No jo, jsem nějaká akční poslední dobou .

No a to bychom měli všechno. A jaké knihy jste dostali, případně si pořídili, vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...