pondělí 25. června 2012

Top týdne (7): Čtení na léto



Toto pondělní meme má na svědomí Luu. Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Jak už jsem zmínila v minulém příspěvku do tohoto meme, začala jsem poněkud později než většina blogerů, tudíž jsem pozadu.
Tak je tu další Top týdne! Tentokrát s tématem Čtení na léto, jak jste jistě zjistili už z nadpisu článku. Musím říct, že jsem opravdu ráda, jak mi to tak hezky vyšlo - bez přeskakování témat mi vyšlo právě Čtení na léto na začátek léta. Seznam knih už mám připravený, proto mi TOPka nezabrala ani tolik času a já doufám, že se inspirujete a nějakou tu knihu ze seznamu si odvezete na dovolenou :)
PS: Opět upozorňuji, že čísla jsou pouze pro orientaci a neznačí pořadí.



1. Rudá jako rubín (Kerstin Gier)
Musím to říct - ta obálka!! tak rozkošná, a co slibuje příběh, bude určitě ještě lepší...










2. Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)
Knihu už jsem sice četla, to mi ovšem nebrání v letním re-readingu! Kdyby nic jiného, tak už jen kvůli Étinnovi... A samozřejmě taky proto, jak vtipná a zábavná Anna je.















3. Leviatan (Scott Westerfeld)
O knize jsem toho slyšela hodně, obálku opravdu miluju (och bože, Steampunk!), navíc je pro mě kombinace historie a fikce více než lákavá. No uvidíme uvidíme...

4. City of Fallen Angels (Cassandra Clare)
Kniha už vyšla nějaký ten pátek, z neznámých důvodů se mi do ní však nechtělo. Což je opravdu divné, vzhledem k tomu, že TMI miluju. Každopádně tohle léto ji konečně přečtu!

5. Pod nekonečnou oblohou (Veronica Rossi)

Ačkoliv se mi obálka nijak zvlášť nelíbí (modelka vypadá, jako by ji někdo přežvýkal a následně vyplivnul a ta chapadla za ní, či co to je...), na příběh jsem opravdu hodně zvědavá. Koneckonců je to dystopie (ano, zase), a ačkoliv bych neměla, hrozně mě baví srovnávat všechny dystopie, které přečtu, do pomysleného žebříčku úspěšnosti.

6. Jak začíná láska (Meg Cabot)
Miluju Cabotovou a její knihy, nápad psát knihu jen v emailech mi přijde zajímavý a rozhodně je to velký experiment a risk... Ale už víme, že Meg psát umí, tak proč ne. Minimálně se dobře pobavím.















7. Loď mezi hvězdami (Beth Revis)
Ježíšmarjá, jak já tu obálku miluju! I když mi stejně přijde, že ta holka vypadá jako smrtka. A co se týče příběhu? Cestování na vesmírné lodi, ba co, vůbec cestování vesmírem! Už se nemůžu dočkat - vesmír mě fascinuje a takovýhle námět tu ještě nebyl, navíc to podle anotace vypadá, že to bude kromě romanťárny taky pěkný napínák. Už aby kniha vyšla.













8. Percy Jackson: Zloděj blesku (Rick Riordan)
Na film nedám dopustit, tak jsem si řekla, že si konečně přečtu i tu knižní předlohu, když ji všichni tak vychvalují (ačkoliv se mi nelíbí obálka, je taková matně lesklá a všechno).















9. Past (Lauren DeStefano)
Kniha, ze které prý mrazí. A další dystopie, někteří dokonce tvrdí, že lepší, než Humger Games. To se musí přezkoumat!
















10. Inkarceron (Catherine Fisher)
Kniha, kterou mám  v hledáčku už delší dobu. Na bux.sk ji teď mají dokonce jen za 2 eura, tak proč ne? A zase, obálka ve stylu steampunku, ach...




1 komentář:

  1. Z tohoto seznamu si chci o prázdninách přečíst Rudou jako rubín a Polibek pro Annu. A strašně ráda bych si přečetla Jak začíná láska, ale na tu už mi nezbyly peníze. :D Jinak Inkarceron čtu právě teď, koupila jsem ho v akci za 59 Kč. Ta obálka je úžasná!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...