úterý 3. července 2012

Indigo Spell quote

Richelle Mead své fanoušku pěkně pomaloučku připravuje na třetí díl spin off série Vamprýské akademie: Pokrevní pouta. Což znamená, že jim odhlaluje tu první odstavec z knihy, tu obálku, tu hlášku z knihy... nu ano, kdo sleduje Richellinu stránku na fb, ví, že před malou chviličkou svým čtenářům prozradila maličký kousek z připravovaného třetího dílu. Který mě upřímně řečeno opravdu rozesmál :D

"Adrian's face was the picture of perfect politeness and restraint, meaning something disastrous was probably about to happen."


Adrianův obličej byl obrazem dokonalé zdvořilosti a zdrženlivosti - což znamenalo, že se pravděpodobně stane něco katastrofálního.



3 komentáře:

  1. Adrian je můj miláček... a jeho hlášky jsou vždycky nejlepší... :D i ty výrazy... se vždycky směju, když se snažím představit si to :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci doprčic potkat někoho jako Adrian.. Hani.. přesně ty výrazy mi tak nějak scházejí v životě :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci doprčic potkat někoho jako Adrian.. Hani.. přesně ty výrazy mi tak nějak scházejí v životě :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...