úterý 3. července 2012

Miniknihy

Tak tu je další článek do mé nepravidelné rubriky Zaujalo mě (i když bych ji asi měla přejmenovat na Tematický článek, stejně jí tak říkám...), tentokrát na téma miniknihy. Na jednu takovou fotku jsem narazila náhodou na deviantArtu a záhy jsem zjistila, že jsou tyhle mini knížečky velmi oblíbené, ať už jako dekorace, nebo jako náušnice či přívěsky. (Mimochodem nejoblíbenější jsou očividně HP knížečky)
Mně se rozhodně moc líbí a mám v plánu si takové vyrobit :)














A nakonec návod, jak si takové mini knížečky vyrobit :)


3 komentáře:

  1. Phantom of the Opera, Les Miserables a Cats je sakra super kombinace, taková správně temná a tajemná^^
    Ale HP, HG nebo ty staré knihy taky vypadají dobře... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je... Miluju Fantoma opery! A HP... no mám v plánu si takové mini knížečky vyrobit ^^

      Vymazat
  2. Neviete kde sa dajú také kúpiť? :) hlavne náušnice ;)
    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...