úterý 9. října 2012

Měsíční chvástačka: září 2012



Měsíční meme hostované Judit. Jedná se o výčet knih, které jste daný měsíc získali, ať už to byly knihy koupené, darované, vyhrané či recenzní výtisky. 


Září uteklo, ani nevím jak. Možná i proto se mi nepovedlo nasbírat tolik knih, kolik obvykle - za svým status quo 10 knih za měsíc jsem totiž tentokrát zaostala o jednu knihu :D

Nicméně, tentokrát máme na fotce hosta - Percyho. Když jsem se totiž rozhodla konečně knížky nafotit, vlezl do záběru a zůstal tam :D :)


Všechny (všichni)  pohromadě:




Lepší pohled na obálky:



Knihy, které jsem si koupila:



Tentokrát jsem se pochlapila! :D Na rozdíl od srpna a července, kdy byly koupené knihy pouze tři, jsem si tento měsíc pořídila knih rovnou 6! A všechny vyšly hrozně levně. Maximum Ride jsem pořídila v Levných knihách za 140 korun, Posledního upíra u VeEee v bazaru za 150,-. Mytologii v antikvariátu za 100,- , Jednou nohou v hrobě na bazos.cz za 150,- a nakonec Pokrevní pouta v Dobrovského, kdy jsem využila slevu 20%. Tadá!

Knihy, které jsem dostala:

No jasně, strašně moc jich bylo! :D

Knihy, které jsem vyhrála:

...nothing.

Knihy, které jsem si vyžádala ke zrecenzování:



No dobře, tak místo koupených 3 knih mám 3 RC, no! :D Kruh, který mi poskytla Fortuna Libri, jsem včera dočetla a moc se mi líbil, v nejbližší době se vrhnu na recenzi. 
Mangu Spirála a Labyrint jsem dostala na recenzi od nakladatelství Zoner Press. Na Labyrint si již můžete přečíst recenzi, na Spirálu recenzi chystám. 
Oběma nakladatelstvím moc děkuji.


Tak, to bychom měli ode mě všechno. A jaké knihy jste si pořídili (popř. dostali si vyhráli) vy? :)

3 komentáře:

  1. Posledního upíra mám doma už docela dlouho a ještě jsem ho nečetla :D Kruh strašně moc chci! :) Jinak pěkná hromádka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Percy nemá chybu!!!! :)) A knížky samozřejmě taky ne :DD
    Ten Kruh mě docela láká, ale nevím, co od něho čekat :)) Mně dneska přišla od fortuny horečka a už se na ni moc těším :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to frajer, když už jednou zapózuje... :)
      Taky mi dneska přišla Horečka, málem jsem se zbláznila radostí :) A Kruh můžu jen doporučit, vážně jsem nečekala, že bude tak dobrý... o víkendu na něj snad splácám recenzi :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...