pondělí 8. října 2012

Top týdne (19): Top z roku 2011




Toto pondělní meme má na svědomí Luu. Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Tak tohle bylo těžké. Nějak už mi totiž splývají data vydání knih, tudíž jsem musela občas zapátrat, která že kniha kdy vyšla, aby to opravdu bylo jen z roku 2011 :D Nakonec jsem to ale myslím zvládla.
PS: Trošku jsem si zadání poupravila, takže tady máte mých 5 TOP knih na které jsem se nejvíce těšila.


1. Les rukou a zubů (Carrie Ryan)
Tak tohle bylo jasné hned od prvního okamžiku. Tohle je podle mě to nejlepší z loňského roku. Carrie prostě psát umí a Les je knihou, na jakou nedám dopustit.
2. Ticho (Becca Fitzpatrick)
Ne, nebijte mě! Když já se na třetí díl po emoční ždímačce druhého dílu tak těšila! S časovým odstupem nemohu říct, jestli kniha má očekáván splnila, ale faktem zůstává, že... prostě Patch.
3.  Pád (Lauren Kate)
Tak jo, přiznávám, knihy jsem si všimla až v knihkupectví. První díl mě bavil, vždyť už jen ta obálka! Nicméně, i když obálky dalších dílů jsou stejně pěkné, u druhého dílu jsem skončila na prvních 50 stranách. První díl stačil.
4. Jmenuju se Nikki (Meg Cabot)
První díl byl famózní, proto není divu, že jsem zuřivě zakroužkovávala v kalendáři datum vydání druhého dílu. A když jsem se konečně dočkala, musela jsem s potleskem uznat, že to čekání za to stálo.
5. Démon a zloděj (Darren Shan)
Druhý díl Demonaty? Dejte to sem!

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...