pátek 7. prosince 2012

I´m obsessed with... (2)


Meme z mé dílny, které se bude na blogu objevovat každý pátek. Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.

KARI

Miluju kari! Což vám potvrdí každý, kdo mě dostatečně zná. Po tomhle koření se můžu utlouct. S oblibou říkám, že s kari chutná všechno líp a že pokud jednoho dne najdu muže, který bude umět vařit bezkonkurenční kari, tak si ho vezmu (samozřejmě ale musí být i chytrý, hodný, hezký...však to znáte :D). Anyway, hádejte, co právě jím? Ano, kari. Hádejte, co jsem měla na oběd minulý týden? Ani, kari. A ne, ještě se mi neomrzelo. Myslím, že tohle jídlo se mi nikdy neomrzí...



5 komentářů:

  1. Tak. A teď mi hezky napíšeš recept, jak se to dělá. Jsem to nikdy nejedla, tak bych to ráda zkusila. (A na google jsem líná.) :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já kari moc nemusím, protože mám přecitlivělé chuťové buňky a moc koření je pro mě utrpení :)

    OdpovědětVymazat
  3. A krásný vzhled jsem zapomněla napsat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám dojem, že jsem kari taky ještě nejedla, takže ten recept bych uvítala :))

    OdpovědětVymazat
  5. já miluju koření celkově, a taky bylinky, letos si to konečně trochu pořádně pěstuju a jsem fakt spokojená... A samozřejmě mi na zahrádce nechybí ani kari :) voní to dokonale, ta rostlina, nechápu z toho a předtím jsem ani netušila, že je to taková jakoby bylinka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...