neděle 9. prosince 2012

Tea time

Blíží se Vánoce a to je čas, kdy je nám všem nejlépe, když jsme zachumlaní do deky v křesle s nějakou zajímavou knížkou. A samozřejmě, když k ní upíjíme z horkého čaje! Tak se přiznejte, i vy se v zimě nejvíc těšíte na "tea time"? :)











Zdroj obrázků: we<3it





6 komentářů:

  1. Nádherné obrázky!!
    Čaj a káva, to je moje :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně vybrané obrázky :) Tea tima a coffee time miluji obzvlášť s knihou, ale teď mívám spíš projekty a ruština time :D

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, kéž by. :) Jako Bastera teď na to moc není čas, ale o Vánocích to všechno doženu. Nejraději se takhle začtu s hrnekem Karamelového Macchiata. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, karamelové macchiato! Je to moc dobré ^^ Ale já teda ještě raději skořicové, po tom bych se mohla utlouct! :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky :))
    Jelikož jsem teď byla nějakou dobu nemocná, pořád jsem pila čaje. Teď jsem jich naprosto přepitá. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...