úterý 1. ledna 2013

2012 - I will survive!



Tento roční speciál pořádá Mish@. Odehrává se v rozmezí od 1. 1. 2012 do 21. 12. 2012. Ano, čtete správně, tento speciál končí v den, kdy se má odehrát údajný konec světa! A Mish@ se nás rozhodla zachránit. Jak že? "Musíme" přečíst minimálně 5 knih o dystopii, abychom měli slespoň 50% šanci na přežití. V seznamu pak zveřejníme knihu i jejího autora a napíšeme, co nás kniha naučila.
A to není všechno. Kromě toho, že máme šanci zachránit si kejhák, je to zároveň soutěž o skvělé ceny. To zní docela fajn, co? Tak hurá do toho!

Více o této challenge se dozvíze zde.

1. Hunger Games - Vražedná pomsta - Suzanne Collins
Co mě tato kniha naučila? - Že lidé umí být nepřekonatelně krutí a že někdy nemůžete věřit ani těm, o kterých si myslíte, že je znáte. Takže se musíte sakra umět spolehnout jen sami na sebe! Protože to situace někdy vyžaduje...

2. Hostitel - Stephenie Meyerová
Co mě tato kniha naučila? - Že i z přítele se může vyklubat tvůj nepřítel, a že tvůj nepřítel se může stát tvým přítelem.

3. Les rukou a zubů - Carrie Ryan
Co mě tato kniha naučila? - Že každá cesta někde končí, člověk jen musí vytrvat a jít si za svým.

4. Divergence - Veronica Roth
Co mě tato kniha naučila? - Že člověk není jen takový či makový, a že jsme všichni Divergentní.

5. Vlny zmítané smrtí - Carrie Ryan
Co mě kniha naučila? - Že se lesů i oceánů bojím oprávněně, a že dělám správně, když ctím pravidla, pokud mi při jejich porušení může jít o život. A že chtít si udělat ze zombieho domácího mazlíčka není dobrý nápad.

6. Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi
Co mě tato kniha naučila? - Že si mám cenit svých smyslů. Nechtěla bych žít v lusku v neustálé iluzi. Brr.

7. Banka těl: Mladší - Lissqa Price
Co mě tato kniha naučila? - Vážit si svých rodičů (i když někdy to jde vážně těžko).

8. Past - Lauren DeStefano
Co mě tato kniha naučila? - Vážit si života. Představa, že bych měla ve dvaceti umřít, mě vážně děsí. V tom případě by mi totiž zbývaly jen dva roky života!

9. Horečka - Lauren DeStefano
Co mě tato kniha naučila? - Nikdy, NIKDY nevěř nikomu kromě sebe. A nikdy nenech svou minulost, aby tě dohnala.

10. Bílý kůň - Alex Adams
Co mě tato kniha naučila? - Že smrti si nevybírá. Neexistují žádné výjimky. A že nikdy nemám ztrácet naději a nechat své blízké odejít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...