pátek 11. ledna 2013

I´m obsessed with... (6)

Meme z mé dílny, které se bude na blogu objevovat každý pátek. Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.

ANIME
(mé nejmilovanější anime, Fullmetal Alchemist)

Nedávno (jmenovitě předevčírem) byla jedna blogerka překvapená tím, že sleduju anime a že se letos opětovně chystám na Animefest. Prý jsem se nikdy nezmínila. Rozhodla jsem se tedy, že právě anime bude dalším předmětem tohoto pátečního meme.
Vlastně se dá říct, že už nejsem anime posedlá tak, jako kdysi. Jistě, občas si nějaké pustím a pořád dokola poslouchám různé songy z anime, taky pořád čtu mangy (jmenovitě Gravitation, tu prostě miluju. A Fullmetal Alchemist taky), jen už prostě nezbývá čas, navíc anime poněkud ustoupilo knihám a blogu. Ale stále je mou obsesí, kterou miluji.

A co vy, kdo z vás blogerů je také otaku? :)

5 komentářů:

  1. Ja som najprv ani nevedela, čo je to anime, keď som to videla na blogoch 8D
    Ja tomu hovorím japonské rozprávky bez zmyslu 8D raz za čas na nejakú v tv narazím 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Anime se mi líbí jen kvůli kresbám :D Před nedávnem jsem byla posedlá kreslením anime postaviček :) No a mangu sem nečetla ani jednu ale rozhodně se na nějakou chystám ! ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Anime sleduju, i když poslední dobou jsem neměl moc čas. FMA Brotherhood se mi vážně líbil. Jinak kdyby tě to zajímalo tak tady je můj anime list.

    http://anime.akihabara.cz/animelist/uzivatele-Lestat

    Mangu čtu, z toho co vychází u nás tak kupuju:
    Crying Freeman, Death Note a Ve službách nuly.

    OdpovědětVymazat
  4. Anime naprosto miluju. K Fullmetal Alchemist jsem se ještě nedostala, ale mám v plánu na to kouknout. Z anime, co jsem prozatím viděla mám nejraději Elfen Lied. Má úplně úžasný opening ^^
    A co se mangy týče, nějakou čtu, ale ne moc. Rozhodně bych si ráda pořídila Death Note, protože anime taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. To si piš! ;-)
    Jó, anime a manga. Jedna moje životní kapitola. Už od první chvíle jsem si ty kreslený postavičky děsně zamilovala! A nedám na ně dopustit!
    Bože, jak já bych ráda byla kreslená... :-)
    Mang ještě moc nevlastním (Naruto, Death Note, K2), ale seznam se zkouknutými anime se mi pomalu ale jistě rozšiřuje :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...