pátek 4. ledna 2013

Nakladatelský maraton #1

Projekt z dílny Books and Smile

Tak jsem se i já rozhodla zapojit do tohoto projektu. Přijde mi jako skvělý nápad zesumarizovat všechny knihy od různých nakladatelství a zjistit, od kterých mám kolik knih. Začínáme Fragmentem, který mám nejraději. Vydává skvělé knihy pro všechny věkové kategorie. Navíc mají opravdu normální ceny (ne nechutně předražené jako některá nakladatelstvím, na která bych nerada ukazovala prstem, protože je to neslušné). Knihy jsou tedy čtivné a cenově dostupné. Nehledě na skvělé překlady, které u nás patří k těm nejlepším - hrubku nebo pravopisnou chybu aby člověk pohledal! Navíc se nakladatelství přívětivé ke svým recenzentům.
A jaké že knihy od tohoto nakladatelství vlastním?



Odkaz Dračích jezdců, svého času (totiž mého) to byla série, kterou jsem milovala nadevše na světě. Co se stalo? Vyrostla jsem. To je možná taky důvod, proč jsem nebyla tak unesená ze závěrečného, čtvrtého dílu a pořád jsem ho nedočetla. I tak ale vzpomínám na na Eragona ráda - patří do mého dětství. Po maturitě se dám re-reading, ať to stojí, co to stojí.
Mimochodem stále vedu s rodiči bitvu o tom, u koho bude v knihovně. Prozatím se drží u rodičů, já to ale nehodlám vzdát! A taky jste si všimli, že mi na Eldestu chybí to oko? Já jo... a netuším proč. Možná jsem chytla nějaké divné vydání...



Pokračujeme mou momentálně nejoblíbenější sérií - Percym Jacksonem. Mou sbírku tvoří všech pět dílu Percyho Jacksona a dva díly navazující série Bohové Olympu. Netrpělivě vyhlížím datum vydání třetího dílu. Opravdu velmi netrpělivě. A jak jsem kdysi nadávala, že se ty obálky lesknou, teď se mi to líbí. No ano! Nicméně - všimněte si, že až na Posledního z Bohů jsou ty obálky takové tmavší, ale PzB je modrý. A taky až na Moře nestvůr jsou nápisy žluté, ale Moře má nápis červený. Když se fakt moc nudím, přemýšlím nad důvodem, proč to tak je :D


Dále tu je další má oblíbená série (pere se o první místo s Percym). THG byly mé první recenzní výtisky od Fragmentu, což jim dává ještě větší punc výjimečnosti. Ale co vám budu vykládat, beztak jste je už všichni četli! Mimochodem foto je ilustrační (a přesný zdroj neznámý, našla jsem ho na googlu),  2. a 3. díl někde poletuje v éteru má půjčený kamarádka a nevím, kdy se mi vrátí, navíc sehnat někoho, kdo má doma momentálně celou trilogii je nemožné a pokud se tak už stane, foťák je vybitý :D Takže až budu mít díly doma, vyfotím a dám je sem :)



A nakonec tu je takový miš maš - první díl série podzemí (který mě vážně nebavil), komix Hororland, první dva díly Lovkyně snů a první dva díly Temných vizí. O poslední díly těchto dvou sérií si zažádám příští týden na recenzi. Už se těším! A jako poslední tu je Děsivé splynutí - co si budem, tahle kniha mě moc neuchvátila. Což ale nemění nic na tom, že si přečtu pokračování.







Celkově mám tedy od Fragmentu 21 knih.

1 komentář:

  1. Díky Fragmentu za Hunger games. Aréna smrti byla můj první recenzní výtisk vůbec a jsem moc ráda, že jsem si vybrala zrovna tuto knihu.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...