pondělí 4. února 2013

Top týdne (36): Knižní "crushes"






Toto pondělní meme má na svědomí Luu. Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Muhahaha, na tohle jsem se vážně těšila! :D Beztak mi jich tu spousta chybí... ale tyhle mám nejraději :) A ještě zmíním jednoho, který tu není, ale má v mém srdci speciální místo - Charlie z knihy Ten, kdo stojí v koutě :)


1. Étinne (Polibek pro Annu)
Och ach, Étinne! Vzbudíte mě o půlnoci a já na vás vyhrknu Étinne St. Claire! No dobře, tak teď už možná ne, jen kdybyste řekli "Francouz" nebo "Paříž" a podobně, ale v čase, kdy jsem tuto knihu četla, bylo naprosto normální, že jsem si čistě z rutiny jeho jméno pořád opakovala - tak krásně zní! A on je samozřejmě úžasný.







2. Peeta (Hunger Games)
I´m  Petta and I know it! Ehm, tak teď už jsme trochu mimo... ale prostě... Peeta? Oh, come on! <3

3.  Finnick (Hunger Games)
Finne :´( Still love you!

4. Percy (Percy Jackson)
Můj hrdina č.1 8)


5. Jace (Nástroje smrti)
Ale no tak, kdo z vás si fakt myslel, že jsem na něj zapomněla? Na něj nejde zapomenout! Náš nejmilejší a nejvíc sexy kretének :D









6. Rath Roiben Rye (Daň peklu)
A dnes opět 6. položka topky! Z výjimky se pomalu začíná stávat tradice. Každopádně, Roiben, moje snad nejstarší crush. Tenhle arogantní, hrdý a přesto laskavý elf... muhaha... museím si o něm zase přečíst. Láska mého života se špičatýma ušima! A stříbrnými vlasy! Aaaaaa!

2 komentáře:

  1. Z Étienna som aj ja celá paf :) A myslím, že je na tom podobne každá čitateľka, ktorá Polibek pre Annu čítala.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný výber! Najlepší knižný hrdinovia :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...