úterý 5. února 2013

Měsíční chvástačka: leden 2013



Měsíční meme hostované Judit. Jedná se o výčet knih, které jste daný měsíc získali, ať už to byly knihy koupené, darované, vyhrané či recenzní výtisky. 


Tak za leden toho moc není... vlastně za leden není nic. To jako vážně! No dobře, něco ano... ale prostě... ještě dočítám knihy z předchozích měsíců, co jsem si nakoupila a nepřečetla, takže jsem to nijak nepřeháněla :)


Všechny  pohromadě:





Knihy, které jsem si koupila:


Tahle popravdě patří ještě do prosince, ale nějak se mi povedlo na ni při minulé Chvástačce zapomenout :D Takže je tady. Mimochodem jsem už do ní nakoukla a zjistila, že si zase budu muset zvyknout na tu nespisovnost. Ale co bych pro Dru neudělala, že? :D A jinak ne, další knihy jsem si opravdu nekoupila :)


Knihy, které jsem dostala:

Nope :D

Knihy, které jsem vyhrála:


Konečně, o konečně! :D Stejně jako u Andělů noci patří tyto výhry do prosince, ale přišly mi až v lednu, takže proto jsou tady :) (A navíc bych jinak ani žádně knihy v té Chvástačce neměla! :D )
Chvíli před koncem jsem vyhrála u CooBoo a už jsem ji rozečetla. Docela mě zarazilo, že na knihu, po které toužím už tak dlouho, mě ani po sto stranách nijak zvlášť nezaujala. No však uvidíme.
Léto, kdy jsem zkrásněla jsem vyhrála u Willindy ve Vánoční soutěži. Knihu jsem přečetla za jeden večer a na blogu již můžete najít recenzi :) (tady)
A nakonec, audiokniha Eragona. Tu jsem vyhrála u Bastery a poslouchám ji u vaření nebo uklízení :)



Knihy, které jsem si vyžádala ke zrecenzování:


Yop, tento měsíc pouze dva RC od nakladatelství Zoner Press, kterému bych ráda poděkovala. 
Líbání zakázáno jsem už přečetla a bylo to tak kýčovité a divné, až to bylo skvělé :D Recenzi chystám co nejdříve.
Každá jsme jiná už mám taky přečtené, zajímavé, zajímavé... recenze snad také bude v co nejbližší době :)

A to je vše, vážení! Jak jsem říkala, tento měsíc se mi toho moc nesešlo, ale nelitujte mě, protože mně to vážně vůbec nevadí :) Do čtení knih, které se mi válí na poličce už delší dobu. se přidala i četba učebnic, takže toho mám vážně nad hlavu :D A jaké knihy se sešly za leden vám? :)

4 komentáře:

  1. Pekná nádielka :) Chvíle pred koncem by som chcela aj ja.

    OdpovědětVymazat
  2. A video ne, kámo? :(( ale i tak - super super a ještě jednou super!! Chvíli před koncem si chci přečíst a Ty to víš :P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak neměla jsem to v plánu, když se tu s tím tak vypisuju :D Ale uvidíme teda :)

      Vymazat
  3. Teda Ty jsi nějaká vyhrávačná :) Gratuluji, pěkná sbírka :) Jsem zvědavá, jak Tě zaujme nakonec Chvíle před koncem, taky jsem o ní uvažovala :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...