pondělí 25. února 2013

Top týdne (39): Knižní překvapení





Toto pondělní meme má na svědomí Luu. Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Dnes pouze 3 položky, protože většinou prostě vím (nebo tuším), co od knihy očekávat, takže se zas tak velká překvapení nestávají. Ale aspoň ty 3 knihy jsem sem nacpala :D



1. Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)
Pochopte, když jsem tuhle knihu začínala číst, zastávala jsem zcela mylný názor, že dívčí romány jsou tuctové a ničím nepřekvapí. Ale ejhle! Anna to dokázala. A jak! 







2. Percy Jackson (Rick Riordan)
Jasně, ne že bych pořád neslyšela o tom, jak je to skvělé. Ale prostě to byla (a je) série pro děti! Ehm. Pro mladší čtenáře. Nečekala jsem, že mě to tak chytí a nepustí a že se stane Percy mým hrdinou č.1.

3.  Asfalt (Štěpán Kopřiva)
Že to bude nechutná vyvražďovačka, to jsem čekala. Ale že to bude zároveň vtipné, sarkastické a až tak nechutné, to ne. Překvapilo mě to. Ale mile! :D

2 komentáře:

  1. Ani jedno som ešte nečítala, ale chystám sa na prvé 2, tiež si od toho veľa nesľubujem, takže uvidím, či ma prekvapia 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ani jedno nečítala, ale Polibek pro Annu a Percyho bych si ráda přečetla. Asfalt zní dost děsivě :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...