středa 24. července 2013

3

Pozn.: Patetická.



Ještě nikdy jsem se necítila tak volná. Stála jsem na mostě, pode mnou hezkých pár desítek metrů a proudící řeka, převalující se přes balvany velikosti osobního auta. Nade mnou létali racci, obloha byla klidná, tichá, bez jediného mraku, slunce svítilo svou oslepující září a vyhánělo na mou kůži pihy. Přišlo mi to jako hezký den. Dost hezký na to, udělat, co jsem už dlouho chtěla. Jen vteřinu jsem zapřemýšlela o tom, jaké to vlastně bude. Rozpřáhnout ruce, letět, na jeden prchavý okamžik se cítit svobodná, křičet z plných plic. Přemýšlela jsem, jestli se mi promítne celý život před očima, jestli zalituju. Než jsem si to stihla rozmyslet, skočila jsem.

O pár vteřin později mě vymrštilo zpět bunjee jumpingové lano. Křičela jsem.

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...