středa 17. července 2013

Prázdninový knižní tag

Tento tag vytvořila Simona. Více informací se dozvíte zde.

Tak to zkrátíme: STYDĚLA JSEM SE TO VIDEO ZVEŘEJNIT! A teď na to koukněte :D


9 komentářů:

  1. Konečně! :D Další super video, povedlo se ti. ;)
    P.S. Ty tvoje vykecávačky jsou prostě nejlepší. ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Super video ;) Jinak já bych se chtěla podívat do Bradavic, protože jsem si Harryho a spol. zamilovala .. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anna Karenina je fajn, ale pozor na kapitolu o ruském hospodářství, ta je smrtící :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně úžasné video! Já mám Tvá videa strašně ráda a kdyby bylo po mém, natáčíš ještě víc a častěji :D Dostala jsem hned skvělou náladu, když jsem uviděla, že jsi nahrála nové video :))
    Já mám teda radši "normální" knížky i když dlužno přiznat, že s čtečkami zase takovou zkušenost nemám, vlastně jsem z nějaké nikdy nečetla :P :D
    Každopádně asi jsou praktičtější, to je pravda :)
    A kam bych se ráda podívala? pffffff asi do říše Eragona :) I když Narnie by mě taky lákala, ale knihy jsem nečetla, viděla jsem pouze film ♥ oh, ten film miluju, myslím jedničku. To je film mého dětství :) :D ♥
    Měj se krásně a zase něco natoč, už kvůli mně :*

    OdpovědětVymazat
  5. To bylo pěkné video :) Já jsem teda klasická čtenářka, bez papírových knih ani ránu, čtečku nemám a nějakou dobu jsem měla tablet a četla na něm (teď byl vyreklamovaný) a to bylo sice fajn a uznávám, že je to praktičtější, ale není to ono, takže u mě je to takto - všeobecně čtu knihy klasicky, ty do školy jako třeba do britské literatury jsem ochotna číst na tabletu :) .. A já teda čtu více v létě, i když těžko říct, spíš bych řekla, že čtu více to, co chci.. jelikož studuju VŠ a mám obor ang a čj, tak musím číst hodně do školy, tak sto knih v jednom školním roce bych řekla :D (takhle to vypadá jako obrovské číslo, asi to bude o něco míň, ale osmdesát určitě)... A tak nečtu v podstatě žádné knihy, co nejsou nějak využitelné ve škole nebo nutné na zkoušku.. v létě naopak čtu ty, co chci a plus nějakou i tu povinnou četbu, abych se z toho potom přes rok nepo.... a já bych chtěla, aby byl nový film Anny ze zeleného domu :D

    OdpovědětVymazat
  6. jo a ještě mimochodem, Idiota? Tak to všechna čest, já bych asi neměla tu odvahu se do toho pustit, dle ukázek je to celkem nářez

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné video! :)
    Já jsem ještě s žádnou čtečkou neměla tu čest, takže u mě vedou knížky! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Super video...
    Já mám tablet, ale vůbec netuším, kde se dají ebooky stáhnout :-)
    P.S. těším se na další video!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...