sobota 14. prosince 2013

I pejsci rádi čtou (4)

Dneska se Percymu moc nechtělo, jak je jindy klidný, krásně pózuje a baví ho to, tak při dnešním focení nasadil utrápený výraz a´la "Dej mi už konečně pokoj. Takže jsem pár fotek vycvakla a propustila ho :D
Jak poznáte podle fotek, v následujícím týdnu chci přečíst dva RC od Knižního klubu, totiž Letní zahradu a Zápisník jedné lásky :)












"A já už toho mám dost! Končím!"

7 komentářů:

  1. Percy je prostě nádherný! A jsem opravdu zvědavý, jak se ti bude líbit Letní zahrada :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé Percy je miminko!! Slaďoušek!!
    Teda Ty se máš dostávat tak skvělé knihy na recenzi!! Já mám obě dvě doma (koupené :P) a moooooc se na ně těším :) Pusinky Percymu, je to cukrouš!! :)
    Těším se na další článek/video ;) od Tebe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné obrázky! :)
    Letní zahradu si chci taky co nejdřív přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...