pondělí 16. prosince 2013

"I věc má své jméno" TAG

Tak se po dlouhé době hlásím s videem, které plánuju už hodně dlouho :) Princip je takový, že představíte věci, které jsou pro vás důležité, a které jste pojmenovali (pokud teda nějaké takové máte :D).

Video je bohužel na dvě části, jelikož mi foťák přestal natáčet, a já ještě nemám na ntb nainstalovaný program na úpravu videí (a narovinu i kdybych ho měla, stejně s ním ještě neumím). Takže se moc omlouvám, ale video bude rozdělené do dvou samostatných videí. Kvalita by měl být už lepší, koneckonců to taky není mobil, že ano, tak snad se bude líbit :)

PS: Doporučuju si na YT u videa nastavit HD kvalitu videa, občas se nespustí rovnou, tak abyste se pak stejně jako já nevyděsili, co to je proboha za hrůzný obraz :D



Seznamte se se Suzie :)

2 komentáře:

  1. Hezké video.:-) A neboj, nejsi sama, koho nenávidí elektronika.:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé video! Já mám pojmenované jen dvě věci - čtečku (Kindle Paperwhite) a notebook (Acer! :D). Čtečce říkám Tardis (trochu neoriginální, ale byly vánoce a já si vzpomněla na vánoční speciál Doctora) a noťasu tak různě. Většinou Babe, když ho musím někam tahat, tak mu říkám "ty krávo jedna těžká". :D Mimochodem, tvůj pejsek je úžasný. :3

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...