neděle 20. května 2012

Tralala tralala, Emily se zbláznila


Ano, je to tak, zbláznila jsem se! Zítra se totiž chystáme s kamarádkou na výlet do Lednicko-Valtického areálu. Na kolech. Z místa určení, totiž našeho bydliště, je to přesně 31,7 km. Nejsem sportovní typ a můj osobní dosavadní rekord je 18 km ujetých po silnici, tudíž mě opravdu zajímá, jak tohle všechno dopadne. Nebo to vlastně asi ani nechci vědět. Stačí mi jen, abych si tu strastiplnou cestu představila, a je mi zle. Prý sportem ku zdraví, pche! Jediné, čeho jsem díky sportu za svůj dosavadní život docílila, bylo pár odřenin, zlomenin, naraženin a taky pár řezných a bodných ran. Bude to fuška.
Výlet je naplánovaný na celý den, tudíž nachystám zítřejší články už dneska, protože zítra, pokud se totiž dožiju návratu domů, pravděpodobně jen padnu vyčerpaná do postele a budu se z tohohle zážitku vzpamatovávat celý týden, který proležím v posteli. Cože? Ne, nejdu za školu, mám totiž týden prázdniny! Tedy, prázdniny tomu říkáme my studenti, podle profesorů to je studijní volno. Maturanty totiž čekají ústní zkoušky a celá škola prot dostala na týden volno, abychom jim nedělali na chodbách "bordel" a nebozí maturanti se mohli plně soustředit. Tento rok jsem ještě vysmátá jak pětikoruna, zato ten příští, kdy budu sama maturovat, už to tak veselé nebude. Brr!
Anyway, drže mi palce, abych zítřek bez zranění přežila a možná sem hodím aspoň nějakou tu fotku, ať z toho taky něco máte  Bye!
Emily.L

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...