úterý 8. ledna 2013

NEJvětší zklamání za rok 2012


Projekt z dílny .

Byla bych strašně ráda, kdyby to šlo jinak, ale tento rok jsem se pár knižním zklamáním nevyhnula. Jmenovitě tedy...




Rezistence - Veronica Roth // Recenze
Ačkoliv jsem nakonec knihu nehodnotila až tak negativně (vážně jsem se snažila být objektivní a nezatahovat do recenze své pocity, občas hraničící s neuvěřitelným vztekem), čekala jsem ví. Mnohem, mnohem víc. Co to mělo sakra být? Ty neustálé hádky Tris a Tobiase? Jsem vážně zvědavá na poslední díl.


Vidím to, co vrah - Jill Hathaway // Recenze
Když jsem tito knihu dočetla, vrátila jsem ji zpátky na poličku a řekla si - už nikdy více. 

Ztracený svět v Podzemí - Roderick Gordon, Brian Williams // Recenze
Na tuhle sérii jsem se vážně těšila už několik let. Kamarádka z ní byla unesená a námět byl slibný. Bohužel jsem čtení této knihy vnímala jako torturu. Rozhodně jí ale ještě dám šanci :)

4 komentáře:

  1. Stratený svet v podzemí vnímam rovnako. Tá kniha sa mi zdala nejakým bližšie neidentifikovateľným spôsobom hrozne zvrátená ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono ani nešlo o to, že by ta kniha byla zvrácená. Mě jen prostě šíleným způsobem nebavilo, jak to bylo napsané. Vážně jsem se nebála.

      Vymazat
  2. Rezistence mě také zklamala, ale Ztracený svět v podzemí? Zatím jsem četla pouze dva díly a knihy se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také znám spoustu lidí, kterým se série líbí, ono to asi záleží na vkusu :) Každopádně jsem celkem zvědavá, jak to dopadne, tak si zkusím přečíst i druhý díl.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...